Ügyfélszolgálat: +36 20 267 5125 (munkanapokon 9:00 és 17:00 között) Elérhetőség Kiszállítás GYIK
Fentisáv
Ingyen szállítás
min. 1 parfüm rendelése esetén
Fentisáv
Akár 40%-kal kedvezőbb ár
mint az offline bolti árak
Fentisáv
Eredeti parfümök
hivatalos forgalmazóktól

Általános Szerződési Feltételek

 Általános szerződési feltételek

Jelen Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF) tartalmazza a Parfümmánia (továbbiakban Webáruház) használatának feltételeit. Csak akkor vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.  Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, megkötése kizárólag elektronikus formában történik meg, nem minősül írásbeli szerződésnek, magyar nyelven íródik, magatartási kódexre nem utal.

 

Jelen ÁSZF folyamatosan elérhető a következő weboldalról: https://www.parfummania.hu/altalanos-szerzodesi-feltetelek

Letölthető, továbbá bármikor kinyomtatható az alábbi linkről: https://www.parfummania.hu/data/docs/aszf.pdf

 

A Webáruház címe: https://www.parfummania.hu/

A Webáruház üzemeltetőjének (továbbiakban Szolgáltató) adatai:

Szolgáltató neve: THE NEW NEXPERT Kft.

Szolgáltató székhelye: 

1223 Budapest, Rózsakert utca 3-11. 1. ép. A. lház. 3. em. 1.*

                                                                          *Számlázási cím, NEM postázási!

Cégjegyzékszáma: 01-09-386990

Adószáma: 28981301-2-43

Nyilvántartást vezető hatóság neve: Fővárosi Törvényszék Cégbíróság

A szerződés nyelve: magyar 

Ügyfélszolgálat elérhetőségei:

Telefon (munkanapokon 9-17 óráig): +36 20/267 5125

                         E-mail: info@parfummania.hu

Az email címre küldött levelekre (mennyiségtől függően)1-3 munkanapon belül válaszolunk.

 

Az általános szerződési feltételek elfogadása

A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. (Elker. tv.) törvény, valamint a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.

A vásárlás során, ha a Webáruház szolgáltatásait igénybe kívánja venni, akkor köteles elfogadni a jelen dokumentum feltételeit, amit a rendelés véglegesítésekor látható jelölő négyzet kiválasztásával tehet meg. Az ÁSZF elfogadása esetén a Szolgáltató és a Vevő között szerződés jön létre.

Ha a Vevő az ÁSZF-ben foglaltakat nem fogadja el, akkor nem veheti igénybe a Webáruház szolgáltatásait, nem küldheti el megrendelését.

 

Általános információk

A Webáruház parfümöket, szépségápolási-, higiéniai- és aromaterápiás termékeket forgalmaz. 

A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, illusztrációként szerepelhetnek. Szolgáltató nem vállal felelősséget a Webáruházban megjelenő kép és a termék tényleges kinézete miatti különbözőség miatt.

A Webáruházban található termékadatok, fotók, leírások a Szolgáltató tulajdonát képezik, ezért azok tömeges összegyűjtése, lementése, tárolása csak a Szolgáltató előzetes engedélyével lehetséges.

A megjelenített termékek kizárólag online, a https://www.parfummania.hu/ weboldalon keresztül rendelhetőek meg, vagy a Webáruház telefonos ügyfélszolgálata segítségével.

A Webáruház raktárkészlettel nem rendelkezik. A termékek a Webáruházban leadott rendelések alapján kerülnek beszerzésre hivatalos disztribútoroktól. 

A raktárkészlet hiánya miatt előfordul, hogy a Webáruházban rendelhető termék időközben elfogy a beszerzési forrásnál, melyről a Szolgáltató is csak utólag szerez tudomást. Ebben az esetben az ügyfélszolgálat telefonon értesíti a Vevőt a készlethiányról, melynek során a Vevő eldöntheti, hogy módosítja rendelését, vár a hiányzó termékre, vagy eláll a hiányzó termékre vonatkozó igényétől.

Visszaigazolás:

A megrendelés leadása után néhány percen belül a megrendelés beérkezéséről a Webáruház rendszere automata visszaigazoló levelet küld a Vevő által megadott e-mail címre. Amennyiben ezt nem történik meg, ellenőrizze a levélszemét (spam) mappát, illetve gmail fiók esetén a promóciók fülön található leveleket. Ha egyik helyen sem található, érdeklődjön a Webáruház ügyfélszolgálatán. A megrendelést a teljesítésig szabadon és következmény nélkül módosíthatja, illetve lemondhatja. A módosításra/törlésre telefonon és e-mailben is van mód.

A megrendelések teljesítési ideje: 

A rendelések teljesítési ideje 2-5 munkanap. Egyes termékek (elsősorban kozmetikumok) esetében a szállítási idő ettől eltérhet, azonban erről a Vevő tájékoztatást kap telefonon.

Személyes átvétel:

A Webáruház sem raktárkészlettel, sem üzlethelységgel nem rendelkezik, így személyesen történő átvételre nincs lehetőség.

 

Árak

Termékek árai

A Webáruházban feltüntetett árak érvényes fogyasztói árak, melyek a törvényben előírt ÁFÁ-t tartalmazzák. A visszaigazolást követően a rendelés fizetendő végösszege nem változik. A legnagyobb gondosság mellett is előfordulhat azonban, hogy a Webáruházban technikai hiba miatt a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, téves ár jelenik meg. Ilyen esetben a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani. Az áru elküldése előtt az ügyfélszolgálat egyeztetés céljából telefonon megkeresi a Vevőt, felajánlja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében az Vevő elállhat vásárlási szándékától. 

Hibás ár esetén feltűnő értékaránytalanság áll fenn a termék valódi és feltüntetett ára között, amit egy átlagfogyasztónak azonnal észlelnie szükséges. A Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (Ptk.) alapján a szerződés a felek akaratának kölcsönös és egybehangzó kifejezésével jön létre. Amennyiben a felek nem tudnak megállapodni a szerződéses feltételekben, azaz nincs meg a felek akaratát kölcsönösen és egybehangzóan kifejező nyilatkozat, abban az esetben nem beszélhetünk érvényesen létrejött szerződésről, amelyekből jogok és kötelezettségek fakadnának. Ennek alapján a hibás/téves áron visszaigazolt megrendelés semmis szerződésnek tekintendő.

Szállítási díj, utánvét díj, egyéb költségek

Parfüm illetve parfüm szett vásárlása esetén a házhozszállítás az egész ország területére, összeghatártól függetlenül INGYENES. 

Parfümös kiegészítőtermékek (after shave, dezodor, tusfürdő, testápoló…stb.), illetve minden kozmetikai, smink, hajápolási és wellness termék rendelése esetén, amennyiben a rendelés összege meghaladja a 10000Ft-ot, VAGY ha a rendelésben szerepel LEGALÁBB EGY parfüm vagy parfüm szett, akkor INGYENES a kiszállítás. 

Ellenkező esetben 790 Ft-ot kell fizetni a szállításért.

Utánvétes fizetési mód választása esetén függetlenül annak módjától - tehát akár készpénzes akár bankkártyás -, 499 Ft kezelési költség kerül felszámolásra.

Előre történő, tehát az Online bankkártyás fizetés esetén a fizetési mód INGYENES. 

Amennyiben a Webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, Szolgáltató fenntartja a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után az ügyfélszolgálat azonnal tájékoztatja a Vevőt az új adatokról. A Vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy elállhat a szerződéstől.

 

Regisztráció, adatok védelme

A rendelés leadásához a Webáruházban regisztráció nem kötelező

Regisztrációra a főoldal jobb felső sarkában található Felhasználói menü ikonra kattintva az ott található adatlap kitöltésével, vagy a rendelés leadás folyamatába beágyazva van lehetőség. A Felhasználói menü alatt a vezetéknév, a keresztnév, egy valós e-mail cím és egy választott jelszó megadása szükséges. Az adatok megadását követően szükséges az Általános Szerződési Feltételeket elfogadása, illetve a Weboldalon közzétett Adatvédelmi nyilatkozat feltételeinek megismerése és elfogadása, az Adatvédelmi nyilatkozatban foglalt adatkezelésekhez való hozzájárulás. Végül a Regisztrálok gombra kattintva létrejön a Regisztráció, melyről visszaigazoló üzenetet küldünk a megadott e-mail címre. A Regisztráció egyszerűsített módon, a Pénztár oldalon, a Kapcsolati adatoknál is létrehozható. Ehhez ki kell pipálni a vonatkozó mezőt, és a már megadott kapcsolati adatokon felül megadni egy választott jelszót. 

Vevő bármikor jogosult regisztrációjának törlését kérelmezni az ügyfélszolgálatnak küldött e-mailben. A Szolgáltató ez esetben köteles a regisztrációt törölni. Ilyenkor a Vevő felhasználói fiókja eltávolításra kerül, viszont a már leadott rendeléseit ez nem érinti, azok adatainak törlését ez nem eredményezi. A felhasználói fiók eltávolítása után annak visszaállítására többé nincs mód.

A Szolgáltató minden esetben a Vevő által megadott számlázási és szállítási adatokkal dolgozik. Radikális kézi adatmódosítást a Szolgáltató nem végez, kizárólag a Vevő telefonos, vagy e-mailes bejelentése/kérése alapján, illetve amennyiben valamiért nem felelnek meg az adatok, úgy telefonon történő értesítést/egyeztetést követően. Nagyon fontos, hogy az adatok pontosak legyenek, ez garantálja ugyanis az áru pontos célba érkezését és a pontos számlázást. Az adatok ellenőrzésére, avagy adatmódosításra a rendelés leadása közben és a leadást követően is van mód, ez utóbbihoz azonban vegye fel a kapcsolatot e-mailen vagy telefonon a Webáruház ügyfélszolgálatával. 

A Vevő a vásárlás során köteles a saját, valós adatait megadni. A vásárlás során megadott valótlan, vagy más személyhez köthető adatok esetén a létrejövő elektronikus szerződés semmis. Szolgáltató kizárja felelősségét, amennyiben Vevő más nevében, más személy adataival veszi igénybe szolgáltatásait.

A Szolgáltatót a Vevő által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.

A Vevő az esetleges regisztrációval kapcsolatos adatmódosításokat köteles személyesen elvégezni, vagy pedig az adatváltozásait a Szolgáltatónak bejelenteni.

A Vevő adatait a Szolgáltató védett, biztonságos adatbázisban tárolja, és megőrzi, azonban azokat harmadik félnek nem szolgáltatja ki. Ez alól kivétel, ha a harmadik fél, a szerződés szerint a megrendelés teljesítésében részt vesz (pl. futárszolgálat). Ekkor azonban az alvállalkozók a Szolgáltató által átadott személyes adatokat más célra semmilyen módon nem jogosultak felhasználni, illetve további személyeknek átadni. Az adatok felhasználása az Általános Adatvédelmi Rendelet (GDPR) 6. cikk (1) bekezdés b) pontja, továbbá a 7. cikk rendelkezése alapján, az adatvédelmi törvény hatályos szabályozásának megfelelően történik.

Az adatkezelési tájékoztatót elolvashatja/letöltheti itt:

  https://www.parfummania.hu/data/docs/adatkezelesi_tajekoztato.pdf

Garancia

A Szolgáltató kizárólag hivatalos disztribútorokkal áll szerződésben. Ugyanazokból a forrásokból szerzi be a termékeket, ahonnan a hagyományos boltok is, így teljes mértékben garanciát vállal azok eredetiségére. 

Ha véletlenül mégis valamilyen problémája támad a termékkel, a kézhezvételtől számított 14 naptári napon belül keresse fel a Webáruház ügyfélszolgálatát (e-mailben, vagy munkanapokon 9-17 óráig telefonon), hogy egyeztessék a reklamációs folyamat részleteit. (Csere, visszaszállítás, visszavásárlás) 

 

A vevő jogai és kötelezettségei

A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet itt érhető el. Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelve itt érhető el.

Elállás joga

Vevő a megrendelés leadása, azaz a szerződés megkötésének napja, és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja elállási jogát. Ezt az igényét jelezheti e-mailen vagy telefonon a Webáruház ügyfélszolgálatán. Ebben az esetben semmilyen költségviselés nem terheli a Vevőt.

Elállás és visszatérítés

Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének, továbbá a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében Vevő a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat a vásárlástól. Ebben az esetben a Webáruház köteles a Vevő által kifizetett összeget legkésőbb az elállást és az áru visszaérkezését követő 14 napon belül visszatéríteni.

Elállás esetén felmerülő költségek

Az elállási jog gyakorlása miatt termék visszaszállításának költségét a Vevőnek kell viselnie. 

Az elállási jog gyakorlása esetén a Vevőt a termék visszajutásának költségén kívül más költség nem terheli, kivéve, ha az elállási határidő alatt a Vevő a terméket nem csak kipróbálta, hanem ezen felül is használta. Ilyenkor a termék ebből fakadó értékcsökkenésért a Vevő felelősséggel tartozik a Szolgáltató felé.

Kellékszavatosság 

Hibás vagy hibásan teljesített termék átvétele esetén Vevő a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint. 

Vevő – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: 

  • kérhet termékcserét, kivéve, ha a Vevő által választott igény teljesítése lehetetlen 
  • ha a termékcserét nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelhet a termék értékével arányos levásárlást
  • végső esetben – a szerződéstől is elállhat. 

Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Vevő viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot. 

Vevő köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívjuk a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti. 

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Vevő igazolja, hogy a terméket a Webáruházat üzemeltető vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Vevő köteles bizonyítani, hogy az Vevő által felismert hiba már a korábban is megvolt. 

Visszaszállítás

A Vevő köteles a termék(ek)et haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni az alábbi címre:

The New Nexpert Kft. 1119 Budapest, Petzvál József u. 46-48.

A visszatérítést Szolgáltató mindaddig visszatarthatja, amíg vissza nem kapta a termék(ek)et.

A fogyasztó nem gyakorolhatja az elállási jogát

  • olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza – pl. kozmetikumok 

 

A Webáruház jogai és kötelezettségei

Felmerülő hibák

A Webáruházban való vásárlás feltételezi a Vevő részéről az Internet lehetőségeinek és korlátainak ismeretét és elfogadását, különös tekintettel a technikai teljesítményekre és a felmerülő hibákra.

Felelősség

A Webáruház semmilyen módon nem felelős az alább felsorolt pontokban foglaltak miatt, bármilyen okból is következtek be:

  • Az Interneten küldött és / vagy fogadott bármilyen adat.
  • Bármilyen működési hiba az internetes hálózatban, ami megakadályozza a Parfummania.hu áruház akadálytalan működését és a vásárlást.
  • Bármilyen meghibásodás, bármely vételi eszközben a kommunikációs vonalakon.
  • Bármely levél - függetlenül attól, hogy papír, vagy elektronikus formában érkezett -, de főleg bármilyen adat elvesztése.
  • Bármely szoftver nem megfelelő működése.
  • Bármilyen programhiba, abnormális esemény vagy technikai hiba következménye.

Okozott károk

A Webáruház nem felelős semmilyen alapon, semmilyen kárért - függetlenül attól, hogy direkt, vagy indirekt -, ami a Webáruházhoz való csatlakozás miatt következett be.

Kapcsolódás a Webáruházhoz

Egyedül a Vevő felelős a Webáruházhoz való kapcsolódásáért és a Webáruházban való vásárlásért.

Felelősségre vonhatóság

A Webáruház nem vonható felelősségre semmilyen esetben vis maior esetén vagy bármilyen eseménnyel kapcsolatosan, ami nem az irányítása alatt áll.

Csalás

A Webáruház szabadon beperelhet bármely személyt, aki csalást követ el vagy annak elkövetésével próbálkozik. Azonban a Webáruház nem vonható felelősségre semmilyen, harmadik személy által valamely Vevő rovására történt csalás miatt.

Szabályok megsértése

Abban az esetben, ha a Vevő bármilyen formában megsérti a szabályokat, a Webáruház szabadon érvénytelennek nyilváníthatja vásárlását, és a Vevő nem jogosult fellebbezni a döntés ellen.

 

Megrendelés leadása

A megrendelni kívánt termékeket egy virtuális kosárban kell gyűjteni. A termékek a részletes termékoldalon található „Kosárba teszem” feliratú ikonra kattintva tehetők kosárba. A rendelt mennyiség a kosárra kattintás után szabadon módosítható.

Amennyiben a Vevő rendelkezik törzsvásárlói kóddal, ajándékutalvány kóddal vagy bármilyen más kedvezményre jogosító kuponkóddal, azt ezen a felületen a „Kuponkód” mezőbe kell beírni, és az „OK” gomb megnyomásával érvényesíteni. Több kedvezményes kód együttes felhasználására nincs mód. Ha sikeresen aktiválta kódját, a kedvezmény azonnal látható a végösszegen.

Ha minden vásárolni kívánt termék a Kosárba került, a Vevő a „Tovább a pénztárhoz” gombra kattintva adhatja meg a rendelésleadáshoz szükséges adatait.

Megrendelés

Ezen az oldalon is ellenőrizheti kosarának tartalmát, és amennyiben változtatni kíván rajta, úgy a „Kosár tartalmának módosítása” linkre kattintva vissza tud lépni a kosárba. 

Ha mindent rendben talált, úgy az alábbi részeket kell kitölteni:

Kapcsolati adatok

A Vevő itt adhatja meg vezetéknevét, keresztnevét, valamint egy valós e-mail címet és telefonszámot a rendelés teljesítéséhez szükséges kapcsolattartáshoz. Amennyiben még nem regisztrált, és szándékában áll, úgy azt itt is megteheti a vonatkozó mezőre kattintással, és egy választott jelszó megadásával. Amennyiben már rendelkezik fiókkal, de még nem lépett be, arra is van itt lehetőség. 

Számlázási adatok

Amennyiben a Vevő magánszemély, úgy elegendő a számlázási cím megadása. Amennyiben a Vevő cégként vagy egyéni vállalkozókét vásárol, úgy a nevet illetve az adószámot is meg kell adni. 

Szállítási adatok 

Csak abban az esetben kell külön megadni, amennyiben az eltér a számlázási adatoktól.

Átvételi módok

Házhoz szállítás

Ebben az esetben a szállítás 2-5 munkanapon belül történik, munkanapokon 8-17 óráig, így a Vevő köteles olyan szállítási címet megadni, ahol ebben az időintervallumban tartózkodik. Ha bármilyen hozzáfűznivalója van a szállításhoz, azt a „Megjegyzés” rovatba írja be, az ott megjelenő üzeneteket a Webáruház továbbítja a futárszolgálatnak. 

Amennyiben Express One futárszolgálattal küldjük a csomagot, úgy onnantól kezdve, hogy az átadásra kerül a futárszolgálatnak, a csomag hollétéről az Express One futárszolgálatnál lehet érdeklődni a +36-1/8777-400-es vagy a +36-1/8777-444-es telefonszámon.

A szállítás napján az Express One futárszolgálat küld egy sms értesítést a Vevő által megadott mobil számra.

Ha a szállítás napján nem áll a Vevő módjában a megadott címen tartózkodni, a csomagot az utánvét összegének kifizetése ellenében bármely megbízottja átveheti, csak biztosítsa, hogy valaki tartózkodjon a megadott címen, és legyen nála elegendő összeg a csomag átváteléhez.

Sikertelen kézbesítés esetén a futár a következő munkanapon újabb kísérletet tesz a csomag átadására. Amennyiben másnap sem sikerül a kézbesítés, a csomagot visszaszállítják a Webáruháznak.

Az Express One Hungary Kft. a Webáruház szerződő partnere, a Webáruháztól függetlenül működő futárcég, ezért a kézbesítés menetében vagy a futárral kapcsolatosan esetlegesen felmerülő problémákért a Webáruház felelősséget nem vállal. 

Amennyiben a Vevő a házhoz szállítási módot választotta, és budapesti szállítási címet adott meg, úgy a Szolgáltatónak jogában áll a gyorsabb és biztonságosabb kézbesítés érdekében a BestFut futárszolgálattal küldeni a csomagot. Ez esetben a szállítás napján a futár keresi a Vevőt a megadott telefonszámon.

Csomagpont - Pick Pack Pont alternatív futárszolgálattal

Amennyiben a megrendelőlap kitöltésekor a Vevő ezt az opciót választaja, a megjelenő listák alapján ki tudja választani az számára legmegfelelőbb helyszínt (általában újságosok, benzinkutak, bevesárláközpontok üzletei), ahova majd személyesen mehet el, amint kapott sms és/vagy e-mail-t a Pick Pack Pont-tól, hogy megérkezett a csomagja. 

Az üzenet megérkezésétől számítva egy hét áll a Vevő rendelkezésére, hogy átvegye csomagját az adott pont nyitvatartási idején belül bármikor.

Pick Pack Pont-ra való szállítás esetén a szállítási idő Budapestre 2-5 munkanap, az ország más területeire 3-6 munkanap.

Ritka esetben egy-egy Pick Pack pont megszűnik, vagy valamely okból átmenetileg nem tud csomagot fogadni, az adatbázis viszont nem frissül időben. Amennyiben megszűnt Pick Pack pontra kéri csomagját, úgy a Webáruház ügyfélszolgálata telefonon értesíti a Vevőt a változásról, és ekkor a Vevőnek módjában áll kiválasztani egy másik átvételi pontot.

Csomagautomata - Foxpost futárszolgálat

Amennyiben a megrendelőlap kitöltésekor a Vevő ezt az opciót választja, megjelenik a Szállítási adatok mezői mellett egy Foxpost „Válasszon automatát” ikon, melyre rákattintva a felugró ablakban ki tudja választani, hogy melyik Foxpost automatába szeretné kérni a csomagot. Ha sikeresen kiválasztotta, és rákattintott a térkép alatti „Szállítási adatok rögzítése” linkre, akkor a Szállítási adatok mezői automatikusan kitöltődnek, és a Foxpost ikonon megjelenik egy zöld pipa.

Választható fizetési módok

  • Utánvét - készpénz: a csomag átvételekor a futárnál fizetve készpénzben 
  • Utánvét - bankkártya: a csomag átvételekor a futárnál fizetve bankkártyával 
  • Online bankkártyás fizetés: előre fizetve a Barion rendszerén keresztül. A bankkártya adatok a webáruházhoz, tehát a Szolgáltatóhoz nem jutnak el. A fizetési szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.

Megjegyzés mező (kitöltése nem kötelező)

  • A szállításhoz kapcsolódó egyéb megadni kívánt adat
  • Ha kedvezményre jogosító kódját nem tudta valamilyen okból érvényesíteni, ide írja be a kódot, így a Webáruház alkalmazottai le tudják ellenőrizni annak érvényességét a rendelés feldolgozásakor
  • Bármi egyéb a rendelés akadálymentes és hibátlan teljesítéséhez szükséges információ megadása

Hírlevél hozzájárulás

A checkbox kipipálással elfogadhatja a Vevő, hogy a továbbiakban hírleveleket kapjon a Webáruház üzemeltetőjétől. 

A megrendelés leadása

A pénztár oldalon tudja a Vevő megadni a számlázási adatokat, a fizetési módot, a szállítási módot és címet, majd a rendelését véglegesíteni és elküldeni. Ezen az oldalon a Vevő a kosár tartalmát leellenőrizhet, és ha hibát talál, a „Kosár tartalmának módosítása” linkre kattintva megváltoztathatja a rendelni kívánt mennyiséget, tételt törölhet, vagy új tételt adhat rendeléséhez. Ha mindent rendben talált, akkor a pénztár oldalon a kis jelölőnégyzet kipipálásával elfogadva jelen ÁSZF feltételeit, illetve az egységes európai adatvédelmi rendeletet (GDPR-t) a „Megrendelés elküldése” gombra kattintva leadhatja rendelését. 

Vevő a megrendeléssel tudomásul veszi, hogy fizetési kötelezettsége keletkezik.

 

Kedvezményes fizetési módok

Törzsvásárlói ár

Ha a vevő rendelkezik törzsvásárlói kóddal, úgy jogosult minden terméket kedvezményes törzsvásárlói áron megrendelni. A Webáruház minden terméknél a részletes termékoldalon feltünteti a normál árat és a törzsvásárlói árat is. 

Törzsvásárlói kód használata: a kosárban a „Kuponkód” mezőbe kell a Vevőnek beírni a törzsvásárlói kódot, és az „OK” gomb megnyomásával érvényesíteni azt. Ha sikerült, azonnal megváltozik a végösszeg. Törzsvásárlói kód használata mellett más kuponkód általi kedvezmény egyidejűleg nem vehető igénybe. 

Más kedvezményes kódok

A Webáruház számos egyéb akció keretében különféle kuponkódokkal kedveskedik vásárlóinak. Ezeket a kódokat a törzsvásárlói-, avagy az ajándékutalvány kóddal megegyező módon tudja a Vevő érvényesíteni. Több kód együttes felhasználására nincs lehetőség.

Bármilyen nemű kedvezményre jogosító kód felhasználásakor fontos, hogy szóköz ne kerüljön a mezőbe!

 

Egyéb szolgáltatások

Díszcsomagolás

A Webáruházban a Vevő kérhet külön díszcsomagolást a vásárolt termékre/termékekre, amennyiben ajándékba szánja azt/azokat, de nem akar otthon a csomagolással bajlódni. A díszcsomagolás díjkötelezettséggel jár; az oldalon megjelenő összegért cserébe a Webáruház alkalmazottai ízlésesen becsomagolják a választott terméket.

A vásárlási folyamat során a kosárban a becsomagoltatni kívánt termék alatt található „Díszcsomagolás” felirat előtti mezőt kell a Vevőnek kipipálnia. Amennyiben egy termékből többet is rendel, és mindet szeretné becsomagoltatni, úgy a darabszámot is be kell állítani. Ha egy adott termékből a Vevő többet vásárolt, és többet is szeretne becsomagoltatni, úgy annak megfelelően válassza ki a díszcsomagolásnál a kívánt darabszámot.

Különböző termékek esetén minden olyan terméknél aktiválnia kell a Vevőnek a díszcsomagolást, melyet be szeretne csomagoltatni.

Ajándékküldés

A Webáruházban lehetőség van arra, hogy a Vevő meglepje ismerősét, barátját, rokonát, vagy kedvesét parfümmel, vagy bármely más szépségápolási termékkel. 

Amennyiben a Vevő ily módon szeretné küldeni a rendelt termék(ek)et egy másik félnek, úgy mindenképp az online bankkártyás fizetést kell választania, illetve a rendelés leadásakor kipipálni az „Ajándékba küldöm” blokk melletti négyzetet. Így a csomagért a futárnál már nem kell fizetni, és a számlát a Szolgáltató nem helyezi bele a csomagba, hogy az ajándékozott ne szerezzen tudomást a termék(ek) értékéről.

Fontos, hogy a Vevő a Számlázási címhez saját adatait adja meg, Szállítási címhez pedig az ajándékozni kívánt személy adatait. Olyan helyre kérje a küldeményt, ahol az ajándékozni kívánt személy napközben elérhető.