A Calvin Klein márkáról
Calvin Klein nem csak farmerjeivel, lezser ruháival és minőségi fehérneműivel hódította meg a piacot – parfümbirodalma már több mint 30 éve virágzik. A magyar gyökerekkel is rendelkező Calvin bevándorló családba született 1942-ben, és fiatalon, mindössze 26 évesen alapította meg a saját cégét gyermekkori barátjával, Barry Schwartzzal.
Calvin Klein igazán akkor vált híressé, mikor Baron de Gunzburg mentora lett. A két tervező egymást inspirálta, Calvin Klein első farmerkollekciója pedig ismertté tette őt a New York-i elit körében.
A CK brand ma már a casual divat egyik legismertebb márkájává vált, rajongói szerint az igazi amerikai életérzést testesíti meg, olyan világsztárok gardróbjában is megtalálható, mint Mark Wahlberg, Kate Moss, Eva Mendes vagy David és Victoria Beckham.
Már Calvin Klein első illata, az Obsession is hatalmas sikert aratott. Mind a nőknek, mind a férfiaknak készült Obsession illatokat a keleties hangulatvilág és a fülledt erotika jellemzi. A klasszikus orientális Obsession-nek ma már több változata elérhető, a női Secret Obsession például cseppnyi fás aromával gazdagodott, míg a férfi Obsession By Night az eredeti illatvilág édesebb, gyümölcsösebb változata.
A következő illat, az Eternity szintén számos rajongót szerzett. A romantikus, fiatalos illatnak ma már 17 változata érhető el, a rajongóknak viszont érdemes rajta tartaniuk a szemüket a családon: sokszor jelennek meg limitált kiadású, nyári parfümök is.
A ’90-es évek egyik legnagyobb sztárja végül a CK One lett, a világ egyik első, unisex parfümje. A citrusos illat mindkét nem képviselőin másképpen érvénysült, érdekes, frissitő aromája hamar a fiatal generáció kedvencévé tette. Idővel az illat külön férfi is női variációja is megjelent – a keleties hangulatú Shock for Him és a virágos-romantikus Shock for Her akár „Első parfümnek” is ideálisak.
Az legújabb illat, a Beauty virágos, komolyabb világával a CK márka már az érettebb, megfontoltabb nőket célozza meg. Az aroma a jázmin krémességére és cédrus friss, ápoló aromájára alapul. A termék reklámarcának egy igazi klasszikus szépséget, a Trója című film szép Helénáját, Diane Kruger-t választották.