Ügyfélszolgálat: +36 20 267 5125 (munkanapokon 9:00 és 17:00 között) Elérhetőség Kiszállítás GYIK
Fentisáv
Ingyen szállítás
min. 1 parfüm rendelése esetén
Fentisáv
Akár 40%-kal kedvezőbb ár
mint az offline bolti árak
Fentisáv
Eredeti parfümök
hivatalos forgalmazóktól

Gyakran ismételt kérdések

Kell regisztrálnom a rendeléshez?

Nem, a rendelés leadásához nem kötelező regisztrálni.
Mikor érdemes regisztrálni? Ha visszatérő vásárlónk, akkor regisztráció esetén nem kell minden alkalommal kitölteni az adatokat, vissza tudja nézni korábbi rendeléseit, és törzsvásárlói programunk is hamarosan szoros összefüggésben lesz a regisztrációval.

Hogyan vásárolhatok?

A parfüm webáruházból elektronikus úton, a www.parfummania.hu weboldalon keresztül önállóan, vagy telefonos ügyfélszolgálatunk segítségével egyaránt lehet vásárolni.
Elektronikus vásárlás esetén kikeresi a vásárolni kívánt terméket, azon belül kiválasztja a megfelelő kiszerelést, és az ár mellett található „Kosárba teszem” ikonra klikkelve indítja el a vásárlást. Miután minden terméket behelyezett a jobb felső sarokban található virtuális kosárba, ott a „Tovább a pénztárhoz” gomb megnyomása után ki tudja tölteni a rendelés leadáshoz szükséges űrlapot. A rendelés leadásához el kell fogadni Általános Szerződési Feltételeinket illetve tudomásul venni az Adatvédelmi Szabályzatot, végül a "Megrendelés elküldése" gombbal véglegesíteni rendelését.
Telefonos rendelés esetén, kollegáink adják le a rendelést a honlapon, így az ügyfélszolgálaton kell - abban a sorrendben, ahogyan ők kérik - bediktálni az Ön által rendelni kívánt parfümöket, és a szállításhoz szükséges adatokat.
Ügyfélszolgálatunk telefonos elérhetősége munkanapokon 9-17 óráig: +36 20 267 5125                  

Mi a teendő, ha nem kaptam visszaigazoló e-mailt?

A visszaigazoló e-mail egy rendszer által, automatikusan generált levél, melyben még egyszer leellenőrizheti, hogy minden termék és adat jól szerepel-e rendelésében. Mivel ez egy automata által küldött mail, előfordulhat, hogy e-mail fiókjának levélszemét (spam) mappájába kerül, ezért ha nem kapta meg, kérjük, először ellenőrizze, hátha oda érkezett. (Gmailes e-mail fiók esetén gyakran a „Promóciók” közé érkezik, kérjük, ott is nézzen utána!) Amennyiben sehol sem találja, érdeklődjön ügyfélszolgálatunkon, hogy biztosan beérkezett-e rendelése rendszerünkbe.

Mikor érhető el a Parfümmánia ügyfélszolgálata?

Ügyfélszolgálatunk telefonon vagy Skype-on munkanapokon 9-17 óráig érhető el.
Amennyiben éppen nem tudjuk felvenni a telefont, illetve munkaidőnkön kívül telefonál nekünk, amint módunkban áll, visszahívjuk Önt.
Az info@parfummania.hu címre beérkező e-maileket szintén munkanapokon 9-17 óráig dolgozzuk fel, és lehetőség szerint egy, de legfeljebb 3 munkanapon belül válaszolunk rá.
Hétvégén és munkaszüneti napokon, illetve esti órákban nem dolgozunk, így az akkor érkező megkeresésekre a legközelebbi munkanapon áll módunkban először reagálni.

Milyen fizetési módok állnak rendelkezésemre?

Utánvét - készpénz: a csomag átvételekor készpénzben fizetve az összeget - 499 Ft
Utánvét - bankkártya: a csomag átvételekor kártyával fizetve az összeget – 499 Ft
Felhívjuk figyelmüket, hogy mi ugyan továbbítjuk a futárszolgálatok felé a kártyás fizetés szándékát, de sajnos, mivel tőlünk függetlenül működő cégekről van szó, garantálni nem tudjuk a kártyás fizetés lehetőségét.
Foxpost automatába kért csomag esetén utánvétet csak bankkártyával lehet fizetni.
Simple rendszeren keresztül: bankkártyával előre fizetve az összeget. - INGYENES

Van lehetőség személyes átvételre?

Nem rendelkezünk üzlethelyiséggel, csak online parfümériaként üzemelünk, így sajnos hozzánk bejönni a termékekért nem lehet.
Amennyiben nincs rá módja, hogy várja a futár érkezését, ajánljuk a Pick Pack Pontos vagy a Foxpost automatába szállítást, melyeknél a lakóhelyéhez ill. munkahelyéhez közeli meghatározott pontra (általában újságos, benzinkút, bevásárlóközpont, nagyobb közlekedési csomópontok) kérheti a csomagot, ahova akkor mehet be érte személyesen, amikor Önnek kényelmes.

Ingyenes a kiszállítás?

Parfüm vagy parfüm szett rendelése esetén az egész ország területére, összeghatártól függetlenül ingyenes a kiszállítás, bármilyen szállítási módot is választ.
Egyéb termékek - parfümös kiegészítők (after shave, dezodor, tusfürdő, testápoló), illetve minden kozmetikai, smink, hajápolás és wellness termék - rendelése esetén, ha a rendelés összege meghaladja a 10000Ft-ot, VAGY ha a rendelésben szerepel LEGALÁBB EGY parfüm vagy parfüm szett, akkor INGYENES a kiszállítás. Ellenkező esetben 790Ft-ot kell fizetni a szállításért.

Hogyan történik a kiszállítás?

Három szállítási mód közül választhat:
1. Házhoz szállítás - Express One Hungary vagy BestFut futárszolgálattal.
Ebben az esetben a szállítás 2-5 munkanapon belül történik, munkanapokon 8-17 óráig, így kérjük olyan szállítási címet adjon meg, ahol ezekben az órákban tartózkodik. Ha bármilyen hozzáfűzni valója van a szállításhoz, kérjük a „Megjegyzés” rovatba írja be, az ott megjelenő üzeneteket továbbítjuk a futárszolgálatnak.
Amennyiben az Express One futárszolgálat kézbesíti a csomagot, úgy ők a szállítás napján küldenek egy SMS illetve egy e-mail értesítést a megadott elérhetőségekre az érkezés várható időintervallumáról.
A BestFut futárszolgálat kizárólag Budapest területére szállít, ők e-mailben küldenek értesítést, amikor felveszik a csomagot, és legtöbb esetben már aznap szállítják is – érkezés előtt telefonon veszik fel a kapcsolatot a címzettel.
Ha a szállítás napján nem áll módjában a megadott címen tartózkodni, a csomagot bármely megbízottja átveheti, csak kérjük, biztosítsa, hogy valaki tartózkodjon a megadott címen, és amennyiben utánvétes a csomag, úgy legyen nála elegendő összeg az átvételhez.
Sikertelen kézbesítés esetén az Express One a következő munkanapon újabb kísérletet tesz a csomag átadására. Amennyiben másnap sem sikerül a kézbesítés, úgy a csomagot automatikusan visszaszállítják hozzánk.
A Budapest területén működő BestFut futárszolgálatnál, mivel előzetes telefonos egyeztetés történik a címzettel, a sikertelen kézbesítés nem jellemző.
2. Csomagpontra szállítás - Pick Pack Pont alternatív futárszolgálattal
Amennyiben a megrendelőlap kitöltésekor ezt az opciót választja, a megjelenő listák alapján ki tudja választani az Ön számára legmegfelelőbb helyszínt (általában újságosok, benzinkutak, bevesárlóközpontok üzletei), ahova majd személyesen mehet el, amint kapott SMS-t és/vagy e-mailt a Pick Pack Pont-tól, hogy megérkezett a csomagja.
Az üzenet megérkezésétől számítva egy hét áll rendelkezésére, hogy átvegye csomagját az adott pont nyitvatartási idején belül bármikor.
Pick Pack Pontra való szállítás esetén a szállítási idő Budapestre 2-5 munkanap, az ország más területeire 3-6 munkanap.
3. Csomagautomatába szállítás - Foxpost Futárszolgálattal
Amennyiben a megrendelőlap kitöltésekor ezt az opciót választja, a megjelenő ablakban a térkép alatti részen tudja kiválasztani, hogy melyik Foxpost automatába szeretné kérni a csomagot. Amikor a csomag megérkezik a kiválasztott automatába, a futárszolgálattól SMS-ben és e-mailben kapja meg a megadott elérhetőségekre a kódot, mellyel az automata ajtaját ki tudja nyitni.

Mikorra várhatom a rendelésemet?

Nem raktárkészletről dolgozunk, hanem a rendelések alapján, hivatalos disztribútoroktól hozatjuk el a termékeket. Ennek okán a rendelések kiérkezéséig minimum 2 munkanap szükséges. 

A szállítási időt befolyásoló tényezők:
1. A szállítás módja (házhoz, csomagpontra vagy csomagautomatába szállítás)
2. A rendelés leadásának időpontja
3. A rendelt termék
A fent említett tényezők függvényében legkorábban:
1. Házhozszállítással és Foxpost-tal minden esetben minimum 2 munkanap
    Pick Pack Pont Budapesten minimum 2 munkanap, vidékre minimum 3 munkanap
2. 16 óra után leadott rendelések másnap kerülnek feldolgozásra, így azok 3 munkanap múlva várhatóak először. A pénteken 16 óra után, illetve hétvégén beérkezett rendelések hétfőn kerülnek feldolgozásra, így legkorábban szerdán várhatóak.
3. Némely parfümöket sajnos nem áll módunkban másnapra beszerezni, illetve a kozmetikai, smink, hajápolási és wellness termékek nagy részét is több munkanap múlva kapjuk meg, így rendelésükkor  előfordulhat, hogy akár 5-nél több munkanap is eltelik a csomag kézbesítéséig.
 Amennyiben a kiszállítás az 5 munkanapot is meghaladja, úgy - lehetőségeink keretein belül - időben értesíteni fogjuk a késésről.

Mi a garancia, hogy eredeti terméket kapok?

Kizárólag hivatalos disztribútoroktól szerezzük be a termékeket, ugyanazokból a forrásokból, ahonnan a hagyományos boltok is, így teljes mértékben garanciát vállalunk azok eredetiségére.
Ha véletlenül mégis valamilyen problémája támad a termékkel, kérjük, a kézhezvételtől számított 14 naptári napon belül* keresse fel ügyfélszolgálatunkat (e-mailben, vagy munkanapokon 9-17 óráig telefonon), és készséggel ismertetjük a reklamációs folyamat részleteit. Felhívjuk figyelmüket, hogy a visszaszállítást minden esetben mi intéztetjük a velünk szerződésben álló futárcéggel, így semmi esetre se adják fel részünkre a kifogásolt terméket!

Mi a teendő, ha nem azt a terméket kaptam, amit akartam?

Kérjük, a kézhezvételtől számított 14 naptári napon belül keresse fel ügyfélszolgálatunkat (e-mailben, vagy munkanapokon 9-17 óráig telefonon), és értelemszerűen kicseréljük azt a kívánt termékre. Felhívjuk figyelmüket, hogy a csere lebonyolítását minden esetben mi intéztetjük a velünk szerződésben álló futárcéggel, így semmi esetre se adják fel részünkre a tévesen kapott terméket!

Miért ennyivel olcsóbbak a parfümök, mint a boltokban?

Költségeink sokkal kisebbek, mint a hagyományos boltoknak, üzletláncoknak, így kisebb haszonnal tudunk dolgozni.
Minden terméket a beérkezett rendelések alapján rendelünk meg a hivatalos disztribútoroktól, saját raktárkészlettel nem rendelkezünk, így arra plusz összeget nem kell szánnunk.
Ezen kívül kevesebb alkalmazottal dolgozunk és kisebb a bérleti díjunk is, mint ha üzlethelyiséget/üzlethelyiségeket üzemeltetnénk.
Előnyünk még a boltokkal szemben, a szélesebb vevőkör, hiszen egyáltalán nem vagyunk helyhez kötve. Míg az üzletekben csak azok vásárolhatnak, akik oda betérnek, online vásárlás esetén az egész ország területéről bárki számára elérhetőek a termékek.

100%, hogy megkapom a kívánt terméket?

Mivel nem saját raktárkészletről dolgozunk, hanem a hivatalos disztribútoroktól hozatjuk el a termékeket a rendelések alapján, az esetleges készlethiányokról sajnos mi is csak utólag értesülünk.
Oldalunkon folyamatosan aktualizáljuk a rendelhetőségeket, de így is előfordulhat, hogy valamely terméket nem tudjuk időben leszedni honlapunkról. Tapasztalataink alapján azt ígérhetjük: 98% az esély, hogy valóban kapható a kívánt termék.

Ha valami épp nem kapható, akkor az mikor lesz legközelebb?

Sajnos erre a kérdésre nem tudunk válaszolni, mivel a disztribútorok sem értesítenek minket előre, hogy mi, mikor fog érkezni hozzájuk. Így azt ajánljuk, hogy folyamatosan figyeljék honlapunkat. Rendszerint hetente kapunk értesítést arról, hogy mely termékek érkeztek, és azokat rögtön ismét láthatóvá tesszük oldalunkon.

Értesítenek telefonon, hogy mikor kapom meg a csomagot?

A csomag feladásakor rendszerünk küld egy levelet az Ön által megadott e-mail címre arról, hogy átadtuk a csomagot a választott futárszolgálatnak. Ezután a rendeléskor választott szállítási mód függvényében:
- házhozszállítás esetén az Express One futárszolgálattól egy SMS-t kap a szállítás napján. Ha Budapestre kérte a csomagot, akkor szállíthatja a BestFut futárszolgálat is, ők telefonálni fognak érkezés előtt.
- csomagpontra rendelés esetén a kiválasztott Pick Pack Pontról küldenek egy SMS-t és egy e-mailt, amikor megérkezik hozzájuk a csomag.
- csomagautomatába szállítás esetén a Foxpost-tól küldenek egy SMS-t és egy e-mailt, amikor megérkezik a kiválasztott automatába a csomag.
Cégünk csak abban az esetben telefonál, amennyiben a megjegyzés rovatban feltünteti, hogy mindenképp kér telefonos értesítést a kiszállítást megelőző napon, de ez azt is feltételezi, hogy amíg nem érjük el telefonon, addig nem adjuk fel a csomagját.

Nem találom a törzsvásárlói kódomat, vagy megvan, de nem fogadja el a rendszer. Ilyenkor mi a teendő?

Amennyiben nem találja a visszaigazoló e-mailt melyben a törzsvásárlói kódja szerepelt, úgy rendelésleadáskor írja be a megjegyzés rovatba, hogy Ön törzsvásárló. A rendelés feldolgozásakor ellenőrizni fogjuk rendszerünkben, hogy valóban rendelt-e már, és ha igen, úgy manuálisan levonjuk az 5% kedvezményt. Felhívjuk figyelmüket, hogy ez a megoldás csak utánvétes fizetési módnál működik, Simple rendszeren keresztül való fizetés esetén utólag nem áll módunkban levonni a kedvezményt!
Ha megvan a törzsvásárlói kódja, de nem tudja érvényesíteni, úgy először ellenőrizze az alábbi dolgokat:
- a kód eleje is szerepel (TVK- , mely után közvetlenül jön az egyedi azonosító)
- biztos, hogy véletlenül sincs szóköz a mezőben (másolásnál előfordul, hogy előtte, vagy mögötte bent marad)
- ha szerepel a kódban ilyen: nem keverte-e össze a kis „L” betűt a nagy „i” betűvel, vagy a „0” számot az „O” betűvel
- a kód beírása után biztosan rákattintott-e a mellette lévő „OK” gombra
Ha ezek közül biztosan minden rendben szerepelt, akkor kérjük írja be törzsvásárlói kódját a megjegyzés rovatba, és a rendelés feldolgozáskor ellenőrizni fogjuk, mi lehet vele a probléma, illetve manuálisan levonjuk az 5% kedvezményt.

Hogyan tudom a kuponkódot vagy ajándékutalvány kódot érvényesíteni?

A vásárlási folyamat első lépésében, a „Kosár”-ban tudja aktiválni úgy, hogy a „Kuponkód” mezőbe bemásolja a kódot, és rányom a mező melletti „OK” gombra. Ha sikerült, azonnal kiírja a kedvezményt, és megváltozik a végösszeg. Amennyiben nem sikerül, kérjük írja be a megjegyzés rovatba a kuponkódot, és a rendelés feldolgozásakor ellenőrizni fogjuk, mi lehet vele a probléma, illetve manuálisan levonjuk a kódért járó kedvezményt.
(Ügyelni kell a kis „L” és nagy „i”, vagy a „0” szám és „O” betű összekeverhetőségére, illetve hogy szóköz ne kerüljön a mezőbe!)
Fontos: a kuponkód általi kedvezményt más kedvezménnyel nem tudja összevonni! Az utalvány összegéből pénzvisszafizetés nem jár!

Mi az a teszter?

A teszterek ugyanolyan üvegben és minőségben kerülnek forgalomba, mint a hagyományos parfümök, kizárólag csomagolásukban térnek el a megszokott parfümkiszereléstől. Ugyanúgy eredeti a parfüm, nem hiányzik belőle, csak külső megjelenésében más. Gyártótól függően rendszerint sima karton- vagy egyszerű fehér dobozban van, néha doboz nélkül, illetve egyes parfümök esetében nincs kupakja. Akkor érdemes teszter parfümöt vásárolni, ha saját használatra, és nem ajándékba veszi, mert így megspórolhatja a csomagolás árát.

Mit jelent az Eau De Parfum, Eau De Toilette, Eau De Cologne?

Egy parfüm alapvetően különféle illóolajok keveréke etilalkoholban feloldva. A parfümöknek különböző típusai vannak a koncentrációjuk alapján, tehát attól függően, hogy milyen mértékben tartalmaz parfümolajokat. A parfümök főbb fajái:
Parfum (Parfum essence, Parfum exract): 15-40% (általában 30%) parfümolaj tartalommal
Eau De Parfum (röviden EDP): 10-30% (leginkább 20%) parfümolaj tartalommal
Eau De Toilette (röviden EDT): 5-20% (jellemzően 10%) parfümolaj tartalommal
Eau De Cologne (röviden EDC): 2-8% (leggyakrabban 5%) parfümolaj tartalommal
A parfümös kiegészítő termékek, mint after shave (borotválkozás utáni arcszesz), testápoló, tusfürdő, dezodor...stb. 1-3%-ban tartalmaznak parfümolajokat.

Mit jelent a parfümön az fl.oz érték?

Az fl.oz az angolszász fluid ounce (folyadék uncia) mértékegységet jelöli. A parfümökön ml-ben és fl.oz-ban is feltüntetik a termék mennyiségét, hogy minden országban egyértelmű legyen, függetlenül attól, hogy milyen mértékegységet használnak az űrmérték számításhoz.

1 fl.oz = 28,4130625 ml   (Amerikában 1 fl.oz = 29,5735295625 ml)

Legegyszerűbb átszámítás: ml*0,033814 (pl. 50 ml = 50*0,033814 = 1,7 fl.oz)

Az fl.oz értékek azonos ml értékeknél minimálisan eltérhetnek, annak fügvényében, hogy adott gyár éppen merre felé kerekít, illetve, hogy angol, vagy amerikai mértékegységet használja.